فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد:

کشف ۵۶ میلیارد انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت اخیر/دستگیری ۱۳ متهم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۹۰۱۹
کشف ۵۶ میلیارد انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت اخیر/دستگیری ۱۳ متهم
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 56 میلیارد و 434 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای دومین طرح سراسری مقابله با قاچاق دام زنده و کالاهای اساسی در استان البرز خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: دومین طرح سراسری مقابله با قاچاق، با اولویت دام زنده و کالاهای اساسی طی 48 ساعت گذشته با استفاده از حداکثر توان نیروهای پلیس در سطح استان البرز به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح 95 هزارو 720 قلم انواع کالای قاچاق شامل،  سوخت، موتورسیکلت، دام زنده، ماینر، و لوازم خانگی، دارو، سوخت و محصولات کشاورزی کشف شد که یر اساس برآورد اولیه کارشناسان ارزش ریالی این کالاها 56 میلیارد و 434 میلیون ریال تخمین زده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در اجرای این طرح  13  متهم دستگیر، 7 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف، 3 انبار دپوی کالای قاچاق پلمب و 12 فقره پرونده نیز تشکیل شد.

  سردار محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد ، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند بسیار تاثیر گذار دانست و اظهار داشت: اجرای طرح ملی مقابله با قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز