تدفین اموات کرونایی ۲ برابر شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۹۱۴۴
شهردار بجنورد گفت: در ۲ هفته اخیر، شمار جانباختگان کرونایی که در آرامستان مرکز استان خراسان شمالی خاکسپاری شده‌اند، ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی زارعی بدون اشاره به شمار متوفیان به خاک سپرده شده در این شهر، از اعمال محدودیت برای حضور شهروندان در آرامستان‌های بجنورد خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز همه گیری ویروس کرونا، این محدودیت تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.  

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا، محدودیت حضور شهروندان در آرامستان ها از هفته جاری اجرایی می شود و از مردم انتظار می رود در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی محیط آرامستان ها بسیار آلوده است، گفت: فضای سالن ها و سطوح آرامستان ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می شود اما به هر حال حضور در این مکان ها سبب به خطر افتادن سلامت شهروندان می شود، از این رو انتظار می رود مردم در آرامستان ها حضور پیدا نکنند.

شهردار بجنورد افزود: برای انجام کارهای تدفین افراد در این روزهای کرونایی، تنها چند نفر از افراد خانواده به صورت محدود امکان حضور در آرامستان را دارند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.  

بر اساس این گزارش خراسان شمالی از اوایل مرداد در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و در ۲ هفته گذشته شمار بیماران کووید ۱۹ در این استان به صورت نگران کننده ای افزایش یافته است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز