به منظور رفع مشکل تسهیلات سرمایه در گردش شرکت های اب معدنی پاک آب سبلان(واتا)

دیدار استاندار اردبیل با مدیر عامل بانک آینده کشور

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۹۲۶۴
دیدار استاندار اردبیل با مدیر عامل بانک آینده کشور
استاندار اردبیل به منظور رفع مشکل تسهیلات سرمایه در گردش شرکت های اب معدنی پاک آب سبلان(واتا) و شرکت سینا فن خودرو با مدیرعامل بانک آینده دیدار و گفگو کرد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در این جلسه گفت: شرکت اب معدنی واتا با توسعه فعالیت خود ۲۰۰میلیارد ریال از محل بند الف تبصره۱۸ قانون بودجه ۹۸مبلغ۲۰۰میلیارد ریال در خواست کرده است.

وی افزود:پیگیری های لازم در رابطه با مساعدت پرداخت این مبلغ انجام شده و در فاز جدید برای ۳۰۰نفر اشتغال ایجاد می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از محل بند الف تبصره ۱۸ که در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید و اشتغال برای شرکت سینا فن خودرو ۳۰۰میلیارد ریال تصویب شده و برای توسعه و سرمایه در گردش این شرکت این مبلغ در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

همچنین وی برای پیگیری تسهیلات توسعه فاضلاب شهرستان نمین با مدیرعامل بانک مسکن  دیدار و گفتگو کرد.

بهنام جو در ادامه با مدیرعامل بانک ملی در خصوص تسهیلات راه آهن و ارتا سبز نمین به جهت تسریع در روند اجرا و شتاب در پیشرفت فیزیکی دیدار و در رابطه با اعطای به موقع تسهیلات گفتگو کرد.

استاندار اردبیل در جریان سفر به تهران ظهر امروز با عدل، معاون سازمان برنامه و بودجه ، رحمانی و جقتایی مدیران سازمان برنامه و بودجه در خصوص پروژه راه آهن ، پروژه های راه و جاده ای و در با پیگیری تسهیلات سفر نوبخت ،معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل دیدار و بحث و گفتگو کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز