سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل

لزوم مکان یابی صحیح جهت ایجاد پیست اتومبیل رانی و موتور سواری اردبیل

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۹۲۸۴
لزوم مکان یابی صحیح جهت ایجاد پیست اتومبیل رانی و موتور سواری اردبیل
انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان با سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در خصوص پیست اتومبیلرانی و موتور سواری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا،انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان با سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در خصوص مکان یابی و جانمایی پیست اتومبیلرانی و موتور سواری دیدار و گفتگو کرد.

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این دیدار گفت: لازم است مکان یابی و ایجاد پیست اتومبیل رانی و موتور سواری اردبیل بطور استاندارد و صحیح انجام گردد.
او افزود: نیاز است که پیست اتومبیل رانی و موتور سواری فاصله زیادی با شهرنداشته باشد تا جوانان و علاقمندان به این رشته های ورزشی مهیج بتوانند به راحتی به این مکان ورزشی دسترسی یابند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با ایجاد پیست اتومبیل رانی و موتور سواری و تخلیه هیجانات علاقمندان به این رشته در این مکان، می توان از اتفاقات تلخ در این رشته جلوگیری کرد.
انوشیروانی تصریح کرد: اردبیل سال‌هاست که از داشتن پیست موتورسواری و اتومبیلرانی محروم است. این کمبود باعث روی آوردن علاقه مندان به تمرینات خطرآفرین در معابر عمومی شده است که قطعا وجود پیست این ورزشکاران را نیز منسجم تر خواهد کرد.
سرهنگ فتاحی در ادامه این دیدار اظهار کرد: موضوع مکان یابی و ایجاد پیست اتومبیل رانی و موتور سواری، در شورای طرح ترافیک استان مطرح و بررسی خواهد شد.
او بیان کرد: نیاز است که جوانان نیروهای هیجانی خود را در یک جا خالی کنند که این مکان باید یک فضای ایمن و کنترل شده برای جوانان شود تا شاهد اتفاقات تلخ برای جوانان وورزشکاران این رشته نباشیم.
 
 
نظر شما