عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد فراتر از تعهدات برای ایجاد اشتغال

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۱
عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد فراتر از تعهدات برای ایجاد اشتغال
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه این اداره کل عملکردی فراتر از تعهدات برای ایجاد اشتغال داشته است گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی دارای تعهد اشتغال، با تحقق 200 درصدی اشتغال تعهد شده در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام عملکرد فراتر از تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در ایجاد اشتغال اظهار داشت: میزان تعهد اشتغال در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد 90 نفر نفر بوده است که با عملکردی فراتر، تا پایان مهرماه اطلاعات 180 نفر در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

وی افزود: با ایجاد اشتغال 180 نفر تا پایان مهرماه 99 ، اشتغال 200 درصدی محقق شده است که اداره کل ورزش و جوانان استان  در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی دارای تعهد اشتغال بالاتر از دیگر دستگاه ها و نهادها در رتبه نخست قرار گرفته   و در کارگروه  اقتصادی و اشتغال  استان به ریاست استاندار محترم نیز کسب رتبه برتر اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا هرچند مشکلات زیادی را ایجاد کرده ولی این موضوع مانعی برای فعالیت و ایجاد اشتغال نبوده است افزود: یکی از اقدامات ، تسهیل فرایند صدور مجوز برای باشگاه‌های استان بوده که در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته  و در کمترین زمان ممکن مجوز فعالیت باشگاه داران صادر می شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی خسارت های زیادی به این بخش وارد شده و اشتغال بسیاری از باشگاه داران و مربیان به خطر افتاده است که در این راستا  تلاش شده تا به باشگاه های ورزشی و مربیان تسهیلاتی اعطا شود و همچنین به دنبال این هستیم تا بتوانیم کمک های مادی و معنوی به باشگاه داران و مربیان داشته باشیم و از بیکاری آنها جلوگیری شود.

وی در پایان بیان داشت: بهرحال ویروس عالم گیر کرونا بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده که باید برای عبور از این بحران همکاری و همراهی های لازم صورت پذیرد و خوشبختانه بسیاری از باشگاه ها و مربیان به آموزش و برگزاری کلاس ها و دوره ها به صورت مجازی روی آورده اند که برای ارائه خدمات باید از از فضای مجازی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

نظر شما