با حضور استاندار اردبیل:

عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۹۹۵۲
عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل آغاز شد
کلنگ عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی اردبیل با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در محل سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل به زمین زده شد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه کمبود تخت بیمارستانی دغدغه اصلی مردم و کادر درمان استان اردبیل بود و در شرایط حاد کرونا این مهم کاملا احساس شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد:در صورت تکمیل بیمارستان های در حال احداث مشکل تخت نخواهیم داشت  و هم‌ اکنون سه واحد بزرگ بیمارستانی شامل بیمارستان بزرگ ۲۵۰ تختخوابی مشگین‌شهر، بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل و بیمارستان یک هزار تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حال احداث هستند.

وی گفت: با اتمام این سه طرح مهم حوزه درمان، تحول اساسی در تامین زیرساخت‌های بیمارستانی استان رخ داده و بخش اعظمی از نیاز به فضای آموزشی و پزشکی در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل تامین می‌شود که علیرغم شرایط حاکم اقتصادی در کشور هیچ پروژه عمرانی در استان اردبیل متوقف نشده است.

بهنام جو با بیان اینکه در فاز اول این بیمارستان ۵۴۰ تخت خواب در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه در بازه زمانی ۳۶ ماه توسط قرارگاه خاتم الانبیا راه‌اندازی می‌شود که  یکی از پروژه‌های مهم درحوزه بهداشت و درمان منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با همکاری و پیگیری مسولان استانی و نمایندگان مجلس در تلاش هستیم، اعتبار خوبی برای طرح ها جذب کنیم، افزود: در فاز اول این پروژه علاوه بر ظرفیت ۵۴۰ تخت بیمارستانی، همه بخش‌ها و فضاهای بستری و آموزشی با امکانات و تجهیزات مرتبط نیز احداث می‌شود.

به گفته بهنام جو، کارهای مطالعاتی و انجام همه کارهای اداری این بیمارستان در هفت طبقه با تجهیزات مدرن درمانی از یک سال پیش آغاز شده و کلنگ آن در ۲۷ ابان ماه به زمین زده شد.

استاندار اردبیل افزود:در سفر فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به استان اردبیل تفاهم نامه‌های اجرای ۴۰ کیلومتر از جاده دو بانده پارس آباد به مشگین شهر، ۴۵ کیلومتر از جاده دوبانده سرچم به اردبیل، دو پهنه معدنی در خلخال ومشگین شهر، ۵ پروژه مهم عمرانی شهرداری اردبیل شامل چند تقاطع غیر هم سطح وطرح‌های عمران شهری، طرح تامین انرژی وسوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان وطرح تراموای اردبیل به امضا رسیده و کار مطالعه، طراحی، ساخت و اجرای آن‌ها آغاز می‌شود.

در این آیین رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، رییس مجمع نمایندگان استان و فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا طی سخنانی گزارش کاری خود را ارایه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز