جزئیات اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها تشریح شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۰۰۴۰
جزئیات اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها تشریح شد
اجرای «طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان مشهد همچون سایر شهر‌های کشور»، از اول آذر ماه اجراخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرماندار مشهد با بیان این مطلب گفت: باتوجه به ابلاغ وزارت بهداشت مبنی بر وضعیت قرمز شهرستان مشهد در حوزه های اداری و کارکنان، تجاری ، بازرگانی و خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و تردد مشمول محدودیت می گردد.

 سیدمحمد رضا هاشمی افزود: در حوزه اداری حداکثر یک سوم کارکنان حضور خواهند یافت و برگزاری جلسات در صورت لزوم حداکثر با حضور 15 نفر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رگزار خواهد شد.

هاشمی اظهار داشت:  گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرمشهد که وضعیت قرمز دارد از اول آذر ماه به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود و فقط مشاغل ضروری گروه شغلی یک مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه‌ها و مراکز درمانی فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برابر با ابلاغ این دستورالعمل مراسمات مذهبی ، نماز جمعه و مساجد در این شهرستان تعطیل خواهند بود،اضافه کرد؛در حوزه آموزشی نیز مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی و آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه نیز فعالیتی نخواهند داشت.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به  ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهر مشهد افزود: تردد خودروهای شخصی در داخل شهر مشهد نیز از ساعت 21تا 4صبح ممنوع خواهد بود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: برگزاری هرگونه نمایشگاه عمومی ، تخصصی و بین المللی و همچنین هرگونه تجمع سیاسی ، اجتماعی فرهنگی و ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

هاشمی خاطر نشان ساخت هدف از اجرای این طرح قطع زنجیره انتقال بیماری، کاهش تردد های غیر ضروری ، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های ابلاغی است که امیدواریم با مشارکت مردم فهیم مشهد مقدس، کسبه محترم،  فعالین فرهنگی و اجتماعی و نهاد های مردم نهاد و.... در اجرای این طرح همچون گذشته خادمین خود را همراهی فرمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز