معاون اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور:

مهمانشهر شهروندان خارجی مهریز سال آینده بهره برداری می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۰۵۸۸
مهمانشهر شهروندان خارجی مهریز سال آینده بهره برداری می‌شود
معاون اداری و پشتیبانی اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ها و پیگیری های انجام شده از سوی مسوولان امر ، مهمانشهر شهروندان خارجی مقیم شهرستان مهریز از توابع استان یزد سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌سد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "فرامرز رمضانی" معاون اداری و پشتیبانی اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در بازدید از مهمانشهر یادشده و در نشست با فرماندار و تعدادی از مسوولان شهرستان افزود: در طرح‌های سال آینده، بودجه از طریق سازمان بین‌المللی تامین و میزان مورد نیاز  اعتبار تخصیص و طرح پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مهمانشهر منطقه از طریق ستاد و اداره‌کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور پیگیری می‌شود ،خاطرنشان کرد: همکاری و پیگیری مسوولان استان یزد و مهریز برای بهره‌برداری از این محل جدی است و تاکنون اقدام‌های خوبی با همدلی جمعی صورت گرفته است .

همچنین "سعید پرویزی" مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد گفت: فاز اول مهمانشهر مهریز در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار برای اسکان ۴۰۰ خانوار پیش بینی شده است که تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پرویزی افزود: تمامی امکانات یک مجموعه شهری در مهمانشهر مهریز تعریف شده است و ساکنان آن به بهترین نحو ممکن به همه امکانات و خدمات از جمله آموزشی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی دسترسی خواهند داشت.

در ادامه این نشست "رضا زارعزاده" فرماندار مهریز ۲۵ خرداد ماه امسال به ایرنا گفته بود: ۱۰ هکتار زمین برای ساخت مهمانشهر و اسکان شهروندان خارجی مقیم این شهرستان اختصاص یافت که به تدریج و بر اساس مقررات و قانون نسبت به آماده‌سازی زمین و ساخت آن اقدام می‌شود.

زارع‌زاده با اشاره  به اینکه ساماندهی اتباع خارجی از جمله مطالبات مهم مردم منطقه است، افزود: با تحقق این امر مهم و رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردمی، کار نظارت مستمر و رعایت مقررات در منطقه با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز