دیدار استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله اشرفی شاهرودی

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۰۶۶۶
استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله مصطفی اشرفی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان و استاد سطح خارج حوزه علمیه مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره مدیریت قبلی استان گفت: اولویت فعلی ما انجام اقدامات با بازدهی کوتاه مدت و بهبود وضعیت حال مردم استان است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مدیریت استان باید رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، روستاها و رفع محرومیت باشد، افزود: اقتصاد استان از جایی که مبتنی بر زیارت است به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده که امیدواریم با برنامه‌های مد نظر شرایط تغییر کند.

استاندار خراسان رضوی ظرفیت‌های استان را در ابعاد مختلف مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر مدیران باید روحیه جهادی داشته و همه دستگاه‌ها پاسخگوی مردم باشند.

وی گفت: معادل جمعیت دو استان در ‌حاشیه شهر مشهد زندگی می‌کنند که اگر به نیازهای مختلف این مناطق رسیدگی نشود آسیب‌هایی را در بر خواهد داشت.

آیت‌الله مصطفی اشرفی‌ شاهرودی نیز در این دیدار بر تسریع و تسهیل در رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: بوروکراسی اداری برای مردم خسته کننده شده است.

 

نظر شما