امام جمعه یزد:

برای برون رفت از مشکلات دولت بدنبال فرصت‌ سازی باشد

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۰۷۴۲
برای برون رفت از مشکلات دولت بدنبال فرصت‌ سازی باشد
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت برای برون‌رفت از مشکلات با همکاری مردم به دنبال فرصت‌سازی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد روز جمعه در اولین روز از هفته بسیج در جمع شرکت ‌کنندگان طرح تلاوت چهار هزار ختم قرآن کریم با بیان اینکه نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را از دست داد افزود: برای فتح قله‌های موفقیت و غلبه بر مشکلات به عزم جدی و روحیه جهادی و انقلابی نیاز است .

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی قوت گرفته و ادامه دارد اظهار کرد:  باید با همدلی و همکاری به دنبال رفع مشکلات کشور بود و با فع کاستی‌های گذشته و جبران آنها در شرایط خاص حال که تحریم‌ها ادامه دارد همه باید وظایف خود را انجام دهند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: باید علاوه بر رفع تحریم‌های دشمنان از تحریف‌ها جلوگیری کرد چون این نوع تفکر دشمنان برای ناامیدی در کشور و از بین بردن حقایق است و همه آحاد مردم و مسوولان با بصیرت و روحیه انقلابی ماموریت قانونی، ملی و اسلامی خود را انجام دهند.

ناصری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با اسلام ناب محمدی (ص) و نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند تصریح کرد: آنها در طول سال‌های گذشته به دنبال نابودی نظام و اسلام بوده‌اند اما به لطف خدا در هیچ عرصه‌ای نتوانستند به کشور صدمه وارد کنند.   

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام  جمعه یزد گفت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و خدای متعال در طول ۴۰  سال گذشته به ‌واسطه دعاها و استعانت‌هایی که داشته‌ایم دشمن را ناامید کرده و با شکست روبه‌رو ساخته است.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا با آشفتگی مواجه شده بیان کرد: اگر بخواهیم در این گرفتاری‌ها سالم بمانیم باید به فکر خودسازی و تقویت داخلی باشیم و الان هم فرصتی است که شرکت‌های دانش‌بنیان، مسوولان  و نخبگان ورود کنند تا این سازندگی کامل را در کشور شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز