کارگران و کارمندان با ارائه کارت شناسایی مشمول جریمه تردد نمی‌شوند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۰۹۳۲
کارگران و کارمندان با ارائه کارت شناسایی مشمول جریمه تردد نمی‌شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد به شهرهای وضعیت قرمز گفت: کارگران و کارمندانی که در شهر دیگری ساکن هستند می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به ماموران انتظامی، بدون مشکل و جریمه تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: ممنوعیت تردد به داخل شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی و اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی از ساعت ۲۴ دیشب همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این طرح ماموران انتظامی و پلیس راه از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممانعت می‌کنند.

زارعی افزود: برخی کارمندان و کارگران در شهری دیگر از محل سکونت خود شاغل هستند که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌ها، برای تردد بدون مشکل آنها تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی یادآور شد: این افراد نگرانی دارند که ماموران پلیس در هنگام آمد و شد آنها به محل کار، مانع شده و خودروشان را جریمه کنند.

زارعی تاکید کرد: برای جلوگیری از این مشکل، ستاد استانی کرونا به نیروهای فرماندهی انتظامی کردستان اعلام کرده کارمندان دولت با ارائه کارت شناسایی و کارگران با ارائه معرفی نامه از محل کار مشکلی در تردد ندارند.  

وی گفت: در تمام شهرستان‌ها طی ۲ هفته اول آذر مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار تعطیل است و در شهرهای قرمز شامل سنندج، کامیاران، مریوان و قروه ادارات خدماتی با ۵۰ درصد و سایر اداره‌ها با ۳۰ درصد نیرو حضوری و بقیه به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.  

زارعی افزود: فعالیت کارکنان دستگاه‌های خدماتی با ۷۰ درصد در شهرهای وضعیت نارنجی شامل سقز، بانه، سروآباد، بیجار و دیواندره و سایر ادارات با ۵۰ درصد نیرو و بقیه به صورت دورکاری است. 

 

نظر شما