رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج خبرداد:

پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه شمالی کرج /بهره برداری از ۲۰ پروژه شهری تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۱۵۱۴
پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه شمالی کرج /بهره برداری از ۲۰ پروژه شهری تا پایان سال
رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگراه شمالی، گفت: امیدواریم تا پایان سال ۲۰ پروژه نیمه تمام شهری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا استا البرز، مهدی حاجی قاسمی با اشاره به اهمیت پروژه بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: با رسیدن بزرگراه همت به کرج، خودروها برای دسترسی به مناطق مختلف این شهرستان دیگر نیاز نیست به مرکز شهر و از خیابان های اصلی تردد کنند.

وی با اشاره به جزئیات مسیر این پروژه، ادامه داد: بزرگراه شمالی کرج پس از خط ۴ حصار آغاز شده و با طی دو کیلومتر مسافت به تقاطع طالقانی می رسد.

عضو شورای شهر کرج توضیح داد: پس از تقاطع طالقانی با گذر از تقاطع ارس و عملیات کوه بری به یک تقاطع روگذر در محدوده انرژی اتمی می رسد سپس بعد از عبور از تقاطع شهرداری به آتشگاه می رسد و پس از پل دره آتشگاه از اراضی باغستان غربی عبور و به تقاطع مسیر خوارزمی متصل می شود.

حاجی قاسمی همچنین افزود: بعد از خوارزمی مسیر از اراضی سپاه گذر خواهد کرد تا به تقاطع غیر همسطح در محدوده شهرک صنعتی برسد. از آن پس مسیر تا تقاطع انتهای بزرگراه شمالی - جنوبی امتداد یافته و در تقاطع انتهایی پروژه با بزرگراه کرج - قزوین در نزدیکی بهشت سکینه تلاقی می کند.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال حدفاصل بلوار طالقانی تا بلوار خوارزمی از این پروژه به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر کرج با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه، گفت: پروژه بزرگراه شمالی کرج تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با حمایت بیشتر دولت و تزریق منابع مالی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

حاجی قاسمی با بیان اینکه شهرداری کرج برای امسال اجرای ۲۸ پروژه را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: امیدواریم ۸۰ درصد این پروژه های نیمه تمام یعنی بیش از ۲۰ مورد از آنها تا پایان سال به بهره برداری برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز