سرمایه‌گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۱۵۶۵
سرمایه‌گذاری شهرداری یزد در ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از اجرای طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی با مشارکت یک شرکت سرمایه‌گذاری در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد شیبانی" رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد اعتبار این طرح را ۱۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار مترمربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

وی سهم شهرداری در این طرح را شامل تأمین زمین و پروانه دانست و با بیان این که همه‌ هزینه‌های ساخت بر عهده‌ سرمایه‌گذار است، گفت: طرح مسکونی ۸۳۷ واحدی، با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی‌عام) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن بوده و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان این که همه مصوبات قانونی اعم از مصوبه‌ کمیسیون ماده ۵ و مصوبه‌ شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این طرح اخذ شده است، گفت: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی طرح، بیش از یک سال به طول انجامیده و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

شیبانی توجه به اصول معماری ایرانی - اسلامی را از ویژگی‌های قابل توجه این طرح اعلام کرد و گفت: هدف از تعریف این طرح، تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و فراهم کردن منابع مالی پایدار برای شهرداری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز