تعداد جان‌باختگان کرونایی در این استان نارنجی هم دو رقمی شد!

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۷:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۹۲۳۰۴
تعداد جان‌باختگان کرونایی در این استان نارنجی هم دو رقمی شد!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: روند ابتلا به کرونا در استان افزایشی بوده و متأسفانه تعداد جان‌باختگان نیز دو رقمی شده است.

به گزارش برنا، عبدالرضا فاضل گفت: روند ابتلا به کرونا در استان همچنان افزایشی است و علت اصلی آن نیز عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌ها تجمعی از جمله عروسی و عزا بوده است.

وی گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی در روزهای پیش‌رو و همکاری مردم و اصناف، امیدواریم بتوانیم شرایط استان را به ثبات برسانیم؛ هرچند در مقایسه با برخی از استان‌ها وضعیت بهتری داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: وضعیت شیوع کرونا در 4 شهرستان گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله همچنان قرمز است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ستاد کرونا را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌ رامیان در وضعیت زرد و شهرستان‌های بندرگز، کردکوی، گمیشان، علی آباد، آزادشهر، مینودشت، گنبدکاووس، مراوه تپه و گالیکش نیز در وضعیت هشدار یا نارنجی قرار دارند.

فاضل گفت: تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان نیز همچنان افزایشی است و متأسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا نیز در روزهای اخیر در استان دو رقمی شده است.

وی بیان داشت: آثار اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در هفته‌های آینده مشخص می‌شود و در صورت همراهی مردم امیدواریم در زمستان مشکلات کمتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی نیز گفت: در این طرح بیماران کرونایی در محلات خود رهگیری و رصد می‌شوند تا از گسترش بیماری جلوگیری شود، ضمن اینکه روند درمان این بیماران نیز زودتر آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز