خانم گل فوتبال ایران:

خداحافظی با پیراهن تیم ملی راحت نبود/ برای حفظ اعتبار فوتبال البرز تلاش می کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۲۷۵۷
خداحافظی با پیراهن تیم ملی راحت نبود/ برای حفظ اعتبار فوتبال البرز تلاش می کنیم
خانم گل فوتبال ایران پس از خداحافظی از تیم ملی گفت: جدا شدن از پیراهن مقدس تیم ملی تصمیم راحتی برایم نبود اما به هرحال هر بازیکن یک زمان می آید و یک زمان هم باید برود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سارا قمی اظهار کرد: سال 87 برای نخستین بار در مسابقات غرب آسیا مقابل بحرین قرار گرفتم و تا به امروز در 53 بازی ملی 21 گل به ثمر رساندم.

وی که در 33 سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد در خصوص این جدایی زودهنگام گفت: هیچ گونه مشکل فنی یا جسمانی خاصی نداشتم و می توانستم چندسال دیگر هم در خدمت تیم ملی باشم اما تصمیم گرفتم در اوج آمادگی پیراهن تیم را به جوان ترها بدهم.

بازیکن تیم هیئت البرز در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: امسال هیئت البرز تصمیم به جوانگرایی و بومی سازی تیم گرفت، تصمیمی که در چندسال اخیر به یاد ندارم هیچ تیمی گرفته باشد.

قمی تصریح کرد: ریسک بزرگی کرده ایم و امسال فصل دشواری در پیش خواهیم داشت اما این نوید را می دهم که در سال های آینده نماینده البرز در قواره تیمی پرقدرت در فوتبال ایران قد علم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیئت البرز جمعه در نخستین بازی فصل جاری مهمان ذوب آهن اصفهان است عنوان کرد: ذوب آهن یکی از تیم های قدرتمند و پر هزینه لیگ است اما ما نیز جوانان فوق العاده خوبی در اختیار داریم و می خواهیم برای حفظ اعتبار فوتبال البرز تلاش کنیم.

خانم گل فوتبال ایران ضمن پیش بینی از آینده شخصی خود در لیگ امسال گفت: امسال قول نمی دهم که مجددا خانم گل شوم چراکه تیم جوانی در اختیار داریم و بیشتر سعی می کنم تجربیات خودم را در اختیار آن ها قرار دهم و موفقیت فردی برایم زیاد مهم نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز