در قالب پویش در پناه جوادالائمه(ع) اجرا می شود؛

برپایی ۹ ویژه برنامه به مناسبت ۹/ ۹/ ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۳۹۶۴
برپایی ۹ ویژه برنامه به مناسبت ۹/ ۹/ ۹۹
در قالب پویش #درپناه-جوادالائمه-باشیم، 9 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به مناسبت 9/ 9/ 99 اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام با اشاره به امریه رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه مواسات و خدمت رسانی به نیازمندان در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: مجموعه جوادالائمه علیه السلام از ابتدای شیوع این بیماری در اسفند سال گذشته فعالیت های گسترده ای را در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمندان در دستور کار قرار داده و مرحله جدید این رزمایش را با رمز یا رسول الله (ص) و تحت عنوان پویش درپناه جوادالائمه باشیم از هفدهم ربیع الاول آغاز کرد و نقطه اوج آن در 9/ 9/ 99 خواهد بود.

مهدی رجب پور افزود: در قالب این پویش روز 9/ 9/ 99 به عنوان روز عرض ارادت به حضرت جوادالائمه علیه السلام نام گذاری شده و به نام مبارک امام نهم، ویژه برنامه هایی اجرا خواهد شد.

رجب پور آزادی 9 زندانی نیازمند را یکی از این اقدامات خواند و عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی سازمان زندان ها، پرونده 9 زندانی نیازمند بررسی شده و با مشارکت خیرین و جمع آوری مشارکت های مردمی، زمینه آزاد سازی این عزیزان فراهم شده است.

وی به طرح مائده های آسمانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش اشاره و عنوان کرد: در قالب این طرح هر خانواده علاقه مند، 9 وعده غذا طبخ و به همسایگان و نیازمندان تقدیم خواهد کرد که تا کنون تعداد قابل توجهی از خانواده های عضو هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام همراهی خود را با این طرح اعلام کرده اند و امیدواریم اتفاق خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

رجب پور  با اشاره به تامین نیاز معیشتی 9 خانواده محروم به مدت 9 ماه به عنوان یکی دیگر از برنامه های این پویش، گفت: هم چنین به این مناسبت به 99 خانواده نیازمند و آبرومند حاشیه شهر مشهد مقدس بسته کامل معیشتی و بهداشتی تقدیم خواهد شد.

مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام افزود: اهدای هدایای متبرک به کودکانی که به نام جواد، تقی، محمد جواد و یا محمد تقی دربازه زمانی اول تا 14 آذر متولد می شوند، تجلیل از 9 خادم الجواد علیه السلام، تکریم و تجلیل از جهادگران سلامت فعال در 9 بیمارستان، برگزاری مسابقه مجازی با محوریت سبک زندگی امام جواد علیه السلام، برقراری ارتباط زنده تصویری با حرم شریف امامین کاظمین و ارسال محتوای آموزشی از طریق پیامک و تولید 9 محصول ویژه رسانه ای از دیگر اقدامات دور جدید رزمایش فرهنگی و اجتماعی مواسات مجموعه جوادالائمه علیه السلام خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه علیه السلام تا چهارم اسفندماه، سالروز میلاد با سعادت جوادالائمه علیه السلام ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز