استاندار لرستان:

احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه در استان / دستگاه های اجرایی مقابله با کرونا و احتمال وقوع سیل را با هم مدیریت کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۴۵۰۷
احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه در استان /  دستگاه های اجرایی مقابله با کرونا و احتمال وقوع سیل را با هم  مدیریت کنند
سید موسی خادمی گفت: دستگاه های اجرایی در کنار اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و احتمال وقوع سیل، هر دو موضوع را به خوبی مدیریت کنند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران استان که  در خصوص هشدار سطح قرمز اعلام بارندگی برگزار شده بود ،اظهارکرد: بر اساس گزارش واصله از سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی به دلیل بارش ها در استان محتمل خواهد بود .

اوافزود: دستگاه های اجرایی در کنار اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا و احتمال وقوع سیل، هر دو موضوع را به خوبی مدیریت کنند .

خادمی  با بیان این نکته که دستگاههای اجرایی وقوع سیل را محتمل بدانند، تصریح کرد: توپوگرافی استان به گونه ای است که شرایط کوهستانی احتمال تبدیل بارشهای بیش از حد به سیل را افزایش می دهد، از این رو ضرورت دارد دستگاه های اجرایی مرتبط با سیل آمادگی لازم را داشته باشند .

او بیان کرد: از مردم می خواهیم با توجه به شرایط پیش رو، از اماکن پر خطر مانند رودخانه ها و مسیل ها فاصله گیرند و از اتراق در حریم رودها یا کوهپیمایی پرهیز کنند و کشاورزان نیز ادوات خود را از مسیر رودخانه ها به منظور پیشگیری از خسارات جمع آوری کنند .

خادمی خاطر نشان کرد: اولویت اول حفظ جان مردم است و پیشگیری از خسارات احتمالی و آمادگی برای خدمات رسانی به مردم در صورت وقوع سیل، مد نظر دستگاههای اجرایی باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز