کارشناس والیبال:

آلکنو مربی کارکشته و منضبطی است/برگزاری متمرکز لیگ اقدامی منطقی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۳۲:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۴۶۳۳
آلکنو مربی کارکشته و منضبطی است/برگزاری متمرکز لیگ اقدامی منطقی بود
پیشکسوت و کارشناس والیبال ضمن خرسندی از انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ایران گفت: باید بیشترین بهره وری را از حضور این مربی روس در کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمود افشاردوست گفت: والیبال ایران در سال های اخیر توان و انگیزه خود را برای حضور پرقدرت در میادین جهانی به خوبی نشان داده و امروز نیاز دارد تا با یک مربی با کلاس جهانی مطلوب به رویاپردازی خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مربیان در رشته های مختلف نمی توانند قول سکو در مسابقات را بدهند عنوان کرد: آلکنو تا اواخر فروردین درگیر مسابقات داخلی روسیه است و وقتی به ایران بیاید عملا فرصت زیادی تا مسابقات لیگ جهانی و حتی المپیک نخواهد داشت و در چنین شرایطی نمی توانیم انتظار قهرمانی داشته باشیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما باید شخصیت جهانی خود را به ثبات برسانیم و مربیان ایرانی در کنار آلکنو از دانش این مربی پرسابقه استفاده کنند. در چنین شرایطی می توانیم بگوییم از حضور او نهایت بهره وری را داشته ایم.

افشاردوست گفت: نسل جدید والیبال ایران از توان بسیار خوبی برخوردار است و جوانان ملی پوش با حضور مربی کارکشته و منضبط می توانند حرف های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی در پایان ضمن ارزیابی لیگ امسال گفت: ورزش هم مثل سایر حوزه ها تحت تأثیر شرایط کرونا قرار گرفته و باید به وضعیت جدید عادت کند این در حالی است که اعتقاد دارم برگزاری لیگ بصورت متمرکز منطقی ترین کار ممکن بود و امیدوارم نتایج خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

 

نظر شما