کارشناس داوری فوتبال:

منیعی باید از نیمکت گل ریحان اخراج می شد/ گل مس خطا بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۹۴۷۳۹
منیعی باید از نیمکت گل ریحان اخراج می شد/ گل مس خطا بود
پیشکسوت و کارشناس داوری فوتبال ایران درخصوص اقدام سرمربی گل ریحان در دیدار مقابل مس کرمان گفت: آقای منیعی به یکباره درحالی که بازی در جریان بود یک توپ را روانه میدان کرد که این اقدام باید با اخراج او همراه می شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین خانبان در گفتگو با برنامه ورزش البرز اظهار کرد: در حالی که کمک داور چهارم پشت به نیمکت گل ریحان ایستاده بود سرمربی این تیم توپی را وارد میدان کرد که داور بازی می بایست او را از کنار زمین اخراج می کرد.

وی با بیان اینکه براساس قانون مسئولیت هرگونه شیطنت در کنار زمین با سرمربیان است گفت: حتی اگر نیمکت نشینان یا هرشخص دیگری توپ را وارد زمین کند مسئولیت شیطنت با سرمربی تیم است و باید اخراج شود.

پیشکسوت داوری در خصوص ادعای منیعی که گفته بود به اشتباه صدای سوت شنیده است خاطرنشان کرد: این ادعا برای قانون قابل قبول نیست چراکه اگر داور سوت بزند یا توپ کم باد باشد بازی باید از جریان بیافتد و مسئولیت انداختن توپ در زمین با توپ جمع کن است نه هیچ یک از سرمربیان دو تیم.

خانبان در خصوص اعتراض گل ریحانی ها درخصوص برخورد توپ با دست مهاجم مس گفت: توپ با دست مهاجم برخورد کرد و او را در موقعیت گلزنی قرار داد و بر همین اساس گل مس کرمان در شرایط هند به ثمر رسید و نباید مورد قبول واقع می شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز