جریمه ۱۷۲ خودرو در جاده‌های خراسان‌رضوی

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۵۹۴۶
جریمه ۱۷۲ خودرو در جاده‌های خراسان‌رضوی
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: ۱۷۲ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست در این خصوص افزود: ۱۲۱ دستگاه از این تعداد جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ۵۱ دستگاه نیز جریمه پنج میلیون شدند.

وی اضافه کرد: هزار و ۷۲ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از جاده‌های استان خراسان رضوی به مبدا سفرهایشان برگشت داده‌ شدند.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: طی این مدت هزار و ۵۰۳ دستگاه خودرو نیز تذکر گرفتند.
میش مست افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان سبک و روان است.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۳۸۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا تا ظهر دیروز نهم  آذر ماه، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۷ هزار و ۸۷۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
همچنین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۹۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و هزار و ۷۹۵ نفر بستری شده اند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز