آمادگی مدیریت شهری در زمان بارش برف و یخبندان در سنندج

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱۲
آمادگی مدیریت شهری در زمان بارش برف و یخبندان در سنندج
مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از تعبیه 71 مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: تعداد 15 عدد درمعابر منطقه یک و ننله، 23 عدد منطقه دو و نایسر، 23 مخزن در منطقه سه و ناحیه حسن آباد و 10 عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران تعبیه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، شکور صلواتی گفت: تمهیدات لازم جهت انجام اقدامات مناسب در زمان یخ زدگی معابر صورت گرفته است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در ایام بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی معابر 11 ستاد برف روبی در سطح شهر برپا شده و 60 دستگاه انواع ماشین آلات برف روب و نمک پاش در این ستادها مستقر شده است.

شکور صلواتی بیان کرد: وضعیت توپوگرافی شهر سنندج به گونه ای است که بیشتر معابر دارای سطح شیبدار بوده و در زمان بارش برف و یخبندان معابر دچار یخ زدگی می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مصوبات ستاد برف روبی در راستای جلوگیری از یخ زدگی معابر و سهولت در دسترسی به ماسه و نمک تعبیه مخازن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر بود.

وی از تعبیه 71 مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: تعداد 15 عدد در منطقه یک و ننله، 23 عدد منطقه دو و نایسر، 23 عدد منطقه سه و ناحیه حسن آباد و 10 عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران جانمایی شده است.

صلواتی در ادامه خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته شاهد بارش فراوان باران در سطح شهر بودیم که با تلاش و کوشش پاکبانان خدوم و زحمتکش علاوه بر برداشت به موقع زباله، پاکسازی جداول و جمع آوری برگهای پاییزی کمترین آب گرفتگی را در سطح شهر داشتیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز