ثبت بالغ بر ۱۷۰۰۰ شماره پلاک خودرو کادر درمان برای جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت های کرونایی

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۹۷۲۴۰
ثبت بالغ بر ۱۷۰۰۰ شماره پلاک خودرو کادر درمان برای جلوگیری از اعمال جریمه محدودیت های کرونایی
مدیر روابط عمومی نظام پزشکی مشهد گفت: بالغ بر 17هزار شماره پلاک خودرو کادر درمان در سامانه ثبت و به فرمانداری اعلام شده تا از اعمال جریمه مرتبط با محدودیت های کرونایی برای این خودروها ممانعت به عمل آید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر مسعود زحمتکش افزود: فعالیت پزشکان و پرستاران در 2 حوزه کاری، از جمله فعالیت‌های درمانی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را شامل می‌شود. گروهی که به فعالیت‌های درمانی می‌پردازند بر حسب تصمیم سیستم‌های نظارتی به خدماتشان نیاز است و همچنان به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند لذا در اعمال محدودیت‌های کرونایی این گروه باید مستثنی باشند.

وی با انتقاد از ارسال پیامک جریمه برای کادر درمان بیان کرد: متاسفانه بعد از گذشت بیش از 11 روز از زمان اجرای طرح محدودیت تردد شبانه با خودرو شخصی، هنوز دوربین های سطح شهر این پلاک ها را  ثبت می‌کنند. بر اساس آنچه اعلام شده است جریمه خودروهای پزشکان، پرستاران و کادر درمان  در روزهای آتی  و با هماهنگی فرمانداری با پلیس راهورحذف خواهد شد؛ اما انتظار ما این بود که با اعلام به موقع لیست پلاک خودروهای کادر درمان این پیامک ها ارسال نمی‌شد تا دغدغه ذهنی برای همکاران ما ایجاد نشود.

وی با اشاره به فشار کاری و روحی کادر درمان به خصوص در این روزها گفت: افزودن بر دغدغه های همکاران ما در این شرایط سخت حقیقتا درست نیست. در طی روزهای اخیر با حجم زیادی از ابراز نگرانی همکارانم در خصوص دریافت پیامک‌های جریمه خودروهایشان روبرو شده ایم. این در حالی است که سازمان نظام پزشکی مشهد از قبل تمامی اقدامات لازم را برای ارسال پلاک خودروهای همکاران فعال کادر درمان به مراجع ذی ربط انجام داده و هماهنگی های بیشتر نیز انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم این موضوع هر چه زودتر برطرف شود و در ادامه پلیس راهور طبق لیست ارسالی ما از پلاک های ثبتی کادر درمان رفع سوء اثر کند. همچنین  انتظار داریم که با ارسال لیست ها به پلیس راهور، بصورت اتوماتیک پیامک رفع سوء اثر به همکاران ارسال شود، نه اینکه در پیچ و خم روال اداری اعتراض، وقت کادر درمان تلف شود.

 

نظر شما