خیبرحریف ضد فوتبال ملاثانی و ضعف خط دفاعی خود نشد / تکرارتراژدی ناکامی خیبر در برابر استقلال ملاثانی

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۱:۰۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۸۸۷۲
خیبرحریف ضد فوتبال ملاثانی و ضعف خط دفاعی خود نشد / تکرارتراژدی ناکامی خیبر در برابر استقلال ملاثانی
در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران ،دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و استقلال ملاثانی با برتری تیم چغر و سخت کوش خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ از سری مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های خیبرخرم‌آباد و استقلال ملاثانی در استادیوم غدیر تهران مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلالی‌ها خاتمه یافت.

در این دیدار که برای خیبر می توانست یک دیدار انتقامی از ناکامی مصاف فصل گذشته لیگ دو باشد باز هم خیبر مغلوب فوتبال کثیف و بازی تاخیری و البته فوتبال ضعیف و بی برنامه خود در خط دفاعی شد .

در این دیدار شاگردان روانخواه در این دیدار بر خلاف دو بازی گذشته فوتبال خوب و تهاجمی ارایه نداده و بیشتر مغلوب حواشی و حرفه ی گری مربیان پر حاشیه استقلال ملاثانی شدند .

 شاگردان اشکش که برای حداقل امتیاز بازی در برابر خیبر صف آرایی کردند با استفاده از فوتبال تاخیری و بستن کناره های خیبر و گرفتن نبض میانه میدان عملا موتور محرکه و پلی میکرهای تکنیکی خیبر را از بازی خارج کرده تا با استفاده از ضد حمله و خط دفاعی شکننده خیبر و دروازبان کاملا ضعیف خیبر دل به تک موقعیت های خود داشته باشند و به این مهم هم در دقیقه 87با ضربه سر مهاجم بلند قد خود روی ضعف مشهود مدافعین وسط و دروازبان خیبر به سه امتیاز شیذین تر از عسل در بازی خارج از خانه شدند . 

البته نیمکت نشینی محمود یگانه بیرانوند مدافع و هافبک لرستانی خیبر در این دیدار با توجه به درخشش در دو بازی گذشته خیبرسوال برانگیز و کمی جای تامل دارد.

خیبرو روانخواه باید برای دیدار های بسیار سخت آتی خود فکر اساسی برای خط دفاعی ضعیف خود و دروازبان نامطمئن خود کند تادر روزهای سخت پیش رو نماینده ی شایسته برای فوتبال لرستان باشد .

کمبود بازیکن تاثیر گذار و باتجربه در میانه میدان ،مزکز خط دفاعی و یک مهاجم گلزن در این سه دیدار در تیم خیبر کاملا محسوس و مشهود بوده و روانخواه باید برای بازی های آتی به فکر ترمیم نقاط ضعف تیم خود باشد .

در این دیدار سجاد بازگیر هافبک تکنیکی و اسبق خیبر با بازوبند کاپیتانی در برابر تیم اسبق خود قرار گرفت و بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت.

داور در دقیقه 42در پی درگیری ها و حواشی نیمکت استقلال ملاثانی مربی ملاثانی ومحسن اسکینی مربی جوان خیبر را اخراج کرد .

علیرضا خوشکفا در دقیقه 87 با ضربه سر گل برتری آبی‌پوشان ملاثانی را به ثمر رساند.

هفته سوم لیگ یک – استادیوم غدیر تهران

شنبه 15 آذرماه 99 – ساعت 14:30

خیبر خرم‌آباد 0 – استقلال ملاثانی 1

گل: علیرضا خوشکفا (87)

اخراج: علیرضا خوشکفا (5+90- استقلال)

داور: بهمن ممشلی

کمک داوران: علیرضا طاهرخانی و اصغر ملکی

 

خیبر خرم‌آباد: احسان ضیایی، رامین آقالو، جواد نصیر، مصطفی علیخانی(علی زاهدی 75)، امیر غلامی، احمد نصیر، حمدالله ابدام، مهران احمدی،میلاد سوری(عارف رستمی )، حسین جودکی(رضا شکری 70)، بهرام  احمدی(مهدی ممی زاده)

سرمربی: امید روانخواه

 

استقلال ملاثانی: علی کردانی، امیر سواری، حمزه موسوی، علیرضا خوشکفا، میلاد پاکپرور، رضا جباری، رضا آنتیک، علی محمدی، سجاد بازگیر، علی جراح و سجاد عبدویی

سرمربی: ابراهیم اشکش

 

قضاوت این بازی را بهمن ممشلی با کمک علیرضا طاهر خانی، اصغر ملکی و جواد بیگدلی به عهده داشتند.

کادر فنی استقلال ملاثانی بارها با اعتراض‌های عجیب و بی‌مورد خود بازی را به تنش کشاند، تا جایی که در پایان نیمه اول اعضای نیمکت این تیم با نیروی انتظامی هم درگیر شدند.

علی کریمی ،مهرداد میناوند و ابراهیم میرزاپور ملی پوشان اسبق فوتبال ایران این دیدار را از نزدیک تماشاکردند .

گزارش :محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز