استقرار ۳۹۲دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانه در راه‌های آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۴:۴۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۳۶۱۰
استقرار ۳۹۲دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانه در راه‌های آذربایجان‌غربی
رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده ‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: ۳۹۲دستگاه انواع ماشین آلات جهت عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،حسین باقرزاده با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه مدون نگهداری ماشین آلات تصریح کرد: برای استفاده بهینه وافزایش عمر ناوگان و تجهیزات راهداری اجرای یک برنامه دقیق  ازجمله دوره های آموزش کاربران وسائط نقلیه امری ضروریست که برای ماشین آلات سنگین،نیمه سنگین و سبک این اداره به طور جدی اجرا می شود.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین آلات و حفظ توان آنها به عنوان سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سرد سال تاکید کرد و افزود:فن نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع ماشین آلات در همه فصول به ویژه فصل راهداری زمستانی نقش موثر و دوچندانی خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود اجرا شده است.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌غربی در همین راستا اظهارداشت: با هدف بهبود روش ها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشین آلات راهداری،تعمیرات انواع دستگاه‌های سنگین و نیمه سنگین برای اجرای عملیات راهداری زمستانی طی ماه های اخیر انجام پذیرفته که تعمیرات اساسی ۳ دستگاه برف‌خور من جمله آنهاست.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارش های اخیر خاطر نشان شد: ماشین آلات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی، گردنه‌های مهم و برف‌گیر استان، راهدارخانه‌ها با تجهیزات کامل، گشت‌های ثابت و سیار مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد : روزانه یک یا دو دستگاه ناوگان راهداری با اکیپ مجهز به صورت مداوم در جاده‌ها جهت رصد مشکلات و رفع موانع روزانه در جاده‌ها حضور فعال و مستمر دارند.

باقرزاده درخاتمه این خبرخاطر نشان شد: در راستای نوسازی ناوگان در سال ۹۹ تعداد ۵ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی خریداری و به ناوگان ماشین‌آلات راهداری استان اضافه شده است  همچنین تعداد ۴ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر نیز در دست اقدام است.

نظر شما