رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج خبرداد:

حل مشکل پول خُرد تاکسی‌ها با اجرای طرح کیف الکترونیک

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۳۹۵۰
حل مشکل پول خُرد تاکسی‌ها با اجرای طرح کیف الکترونیک
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه پیگیر اجرای طرح کیف پول الکترونیک هستیم، گفت: با اجرای این طرح مشکل کمبود پول خُرد رانندگان برای همیشه حل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد یساولی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای اجرای طرح کیف پول الکترونیک ادامه دارد، اظهار کرد: این طرح در مراحل پایانی اجرا قرار دارد اما وضعیت قرمز و نارنجی استان در هفته‌های اخیر باعث شده فرایند اداری اجرای آن کند شود.

وی ادامه داد: حتی خطوطی که قرار است این طرح به‌صورت پایلوت در آن‌ها اجرایی شود هم مشخص‌شده و رایزنی‌های لازم با بانک‌های عامل نیز صورت گرفته و با بهبود شرایط استان در خصوص شیوع کرونا امیدواریم به‌زودی اجرایی شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج توضیح داد: اجرای این طرح هم از انتقال آلودگی ناشی از ردوبدل کردن پول بین مسافر و راننده تاکسی جلوگیری و هم مشکل کمبود پول خرد رانندگان را برای همیشه رفع می‌کند.

یساولی در پاسخ به اینکه اجرای طرح «سه نفر مسافر» در تاکسی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: سوار کردن سه مسافر به‌جای چهار نفر هم در وقت رانندگان و هم در وقت مسافران صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این با اجرای این طرح شان مسافران هم رعایت شده و در صندلی عقب با راحتی بیشتری می‌نشینند به همین منظور در نظر داریم این طرح را  به‌صورت دائمی اجرایی کنیم.

وی گفت: در شرایط کنونی که تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله رعایت فاصله اجتماعی به‌ویژه در فضاهای دربسته می‌شود، اجرای این طرح بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع کرونا بین مسافران تاکسی تلقی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز