سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

تمرکز اداره ورزش و جوانان استان در جهت اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام استان

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۴۳۰۴
تمرکز اداره ورزش و جوانان استان در جهت اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام استان
انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تمرکز اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت اتمام پروژه های ورزشی نیمه تمام استان خبر داد.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درخصوص اهم فعالیت های انجام شده اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در سال جاری گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل طبق سیاست و اهداف وزارت تا پایان دولت در حوزه پروژه های عمرانی، هیچ پروژه ای را آغاز نکرده و تمرکز و برنامه ریزی ها بر روی پروژه های نیمه تمام است که تا پایان دولت دوازدهم این پروژه ها به اتمام برسد.

او افزود: ما با تمام تلاش در ۱۱ شهرستان استان بصورت متوازن پروژه های اولویت دار و نیمه تمام را انجام می دهیم.

انوشیروانی بیان کرد: بیشترین تخصیصی که از اعتبارات دریافت کردیم تنها ۲۰ درصد بوده که امیدواریم تا پایان سال با افزایش اعتبارات بتوانیم پروژه ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل عنوان کرد:

یکی از مهم ترین پروژه های ما سالن سرپوشیده دوومیدانی است که توسط شرکت توسعه و نگهداری ورزشی در کشور، در استان اجرا می شود و تا پایان سال افتتاح می گردد.

انوشیروانی تصریح کرد: پروژه خانه وزنه برداری اردبیل که مدرن ترین خانه وزنه برداری در کشور است طی ۲ ماه آینده به اتمام می رسد و همچنین عملیات خانه وزنه برداری پارس آباد نیز در حال انجام است و طی سال آینده به اتمام می رسد.
او با اشاره به اینکه ما ۵ پروژه زمین چمن و استادیوم فوتبال در شهرستان های استان داریم ادامه داد: پروژه شهرستان پارس آباد در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد همچنین زمین چمن مینی فوتبال بابک بیله سوار هم آماده بهره برداری است .
او اظهار داشت: زمین چمن استادیوم گرمی و بهسازی کامل این پروژه نیز در حال انجام است که تلاش بر این است تا پایان دولت این پروژه به اتمام برسد،علاوه براین زمین چمن مشگین شهر نیز در مرحله نصب چمن قرار دارد و طی ماه های آینده به اتمام می رسد، استادیوم چمن هیر نیز بازسازی و بهسازی شده و تا پایان سال برای استفاده ورزشکاران آماده می گردد.

او ادامه داد: عملیات عمرانی سالن ورزشی شهرستان خلخال نیز روزهای پایانی خود را سپری می کند و در کنارآن ما سعی کردیم استادیوم و چمن مصنوعی خلخال را نیز تعیین تکلیف کرده و خوابگاه این شهرستان را نیز در اولویت قرار دهیم.

انوشیروانی گفت: در شهرستان سرعین ما یک مجموعه خیلی مناسب ورزشی داریم که سعی داریم هتل ورزش آن را نیز امسال تکمیل کنیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد : در شهرستان نمین برای مجموعه ورزشی شاهماری اعتبار مناسبی در نظر گرفتیم که امیدواریم با پیگیری های استاندار محترم و نمایندگان استان اگر تخصیص مناسبی برای اعتبارات صورت گیرد، این مجموعه را بهسازی کرده و نواقص موجود را برطرف کنیم.
او اظهارداشت : باتوجه به مطالبه جامعه ورزشی کوثر که احداث یک خوابگاه در این شهر است ، سال آینده این خوابگاه تعیین زمین شده و پروژه آغاز می شود.
انوشیروانی در خصوص پیست اسکی های استان نیز گفت : اهتمام اداره ورزش بر این است که پیست اسکی فندقلو نمین را با وجود آب و هوای مناسب تا چندماه آینده به اتمام برساند .
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد : در کنار این پروژه ها بخش خصوصی نیز عملکرد خوبی داشته است بخصوص در رشته اسکی که سرمایه گذاران در منطقه اوجور پیست اسکی با استانداردهای بین المللی احداث می کنند که روزهای پایانی خود را سپری می کند و بزودی با احداث این پیست و پیست اسکی فندقلو و پیست اسکی آلوارس و پیست اسکی خلخال بی شک تحولی شگرف در اسکی استان و همچنین منطقه شمال غرب کشور را شاهد خواهیم بود.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز