رییس شورای شهر جدید هشتگرد خواستار شد :

ضرورت ایجاد نمایندگی اداره ورزش وجوانان در "شهر جدید هشتگرد"

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۶۶۵۱
ضرورت ایجاد نمایندگی اداره ورزش وجوانان در شهر جدید هشتگرد
رییس شورای شهر جدید هشتگرد با اشاره به پتانسیل های ورزشی این شهرگفت: با توجه به جمعیت بالای قشر جوان و ورزشکار در شهرجدید هشتگرد و نیاز آنها به رفع مشکلات حوزه ورزش، استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این شهر امرى ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مرتضی کیهانی راد اظهار کرد: امیدواریم مسئولان اداره ورزش مساعدت لازم را صورت دهند و دراین خصوص اقدامات و پیگیری لازم جهت استقرار به عمل آید.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان یکی از خواسته های به حق شهروندان می باشد گفت: باید برای جوانان برنامه داشته باشیم تا بتوانیم از هدر رفتن زمان و سرمایه این قشر جلوگیری کنیم و ورزش یکی از برنامه های مورد استقبال جوانان است که می توان با برنامه ریزی صحیح انرژی جوانان را به این سمت هدایت کرد.

وی ادامه داد: شهر جدید هشتگرد شهری ورزشی بوده و در این سال ها شهرداری و شرکت عمران تلاش کرده اند ضمن راه اندازی مسیرهای پیاده روی و جاده های تندرستی، جانمایی ست های ورزشی در شهر، ساخت و تکمیل سالن های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی و ... در قسمت های مختلف شهر شرایط و امکانات ورزشی شهری را هماهنگ با استعدادهای ساکن در شهرجدید رشد دهند که این امر حمایت های بیشتر مسئولین ورزشی و دولتی را می طلبد.

شایان ذکر است شهرجدید هشتگرد هم اکنون دارای ٧ سالن ورزشی، ٨ زمین چند منظوره روباز (چمن مصنوعی)، استخر سرپوشیده، ٢ جاده تندرستی، ٣٥ ست ورزشی، پیست دوچرخه سواری، بوستان در حال احداث با ظرفیت ورزشى ویژه بانوان و چندین سالن ورزشى و جاده تندرستى درحال احداث مى باشد.

 

نظر شما