سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد تاکید کرد

تبصره ۲ ماده ۳۸؛ ظرفیتی مغتنم برای ارتقاء ورزش کارگران

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۸۳۳۲
تبصره ۲ ماده ۳۸؛ ظرفیتی مغتنم برای ارتقاء ورزش کارگران
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اراده توضیحاتی در مورد تبصره ۲ ماده ۳۸، از واحدهای تولیدی خواست از این ظرفیت‌ برای ارتقاء ورزش کارگران بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا_ یزد؛ "عماد تشکری"سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نشست با فرماندار، مسئولین و مدیران برخی از واحدهای تولیدی شهرستان مهریز بااشاره به تبصره ۲ ماده ۳۸  که به واحدهای تولیدی اجازه می دهد به منظور ارتقاء مهارت و سلامت کارکنان خود بابت ایجاد، تکمیل، تجهیز توسعه و نگهداری مراکز آموزشی و ورزشی هزینه کنند، تاکید کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی و استفاده از معافیت‌های مالیاتی از طریق تبصره مذکور، مبلغ استرداد جهت تجهیز و تکمیل مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی کارگران شهرستان‌های استان هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: استان یزد دارای واحدهای بزرگ معدنی، فولادی و کاشی و سرامیک در کشور است که این واحدها مالیات خود را به سازمان مالیاتی پرداخت می‌کند.

تشکری هدف از برگزاری این جلسه را نیز بررسی راهکارهای قانونی جهت بهره گیری از اعتبارات برنامه ششم توسعه و گسترش سرانه ورزش کارگری شهرستان مهریز و استان خواند تا کارگران و خانواده هایشان بتوانند با کمترین هزینه از سرانه ورزشی مناسبی برخوردار شوند.

 این مسئول در پایان با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران کارگر در مسابقات بین المللی، ملی و استانی، تصریح کرد: واحدهای تولیدی با در نظر گرفتن سرانه ورزش و هزینه کردن در این زمینه علاوه بر این که به نیروی انسانی خود بهاء داده اند، از طرف دیگر هزینه‌های انجام شده نیز برگشت داده می‌شود که این یک فرصت بی‌نظیر است و تمامی واحدهای تولیدی باید از آن بهره ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز