ادامه درخشش کاتاکاران میاندوآبی در لیگ مجازی کشور

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۳
ادامه درخشش کاتاکاران میاندوآبی در لیگ مجازی کشور
کاتاکاران میاندوآبی همچنان در صدر رده‌های سنی نونهالان و خردسالان و نوجوانان و نونهالان لیگ مجازی کشور قراردارند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  تیم باشگاه حق نظری (الف) از این استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۳۸ امتیاز تیمی، ۹ صدرنشینی و ۳۲۸.۵ امتیاز انفرادی همچنان در صدر قراردارد و باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۳۱ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۳۲۱.۷۴ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۳۶ امتیاز تیمی، هشت صدرنشینی و ۳۰۲.۹  امتیاز انفرادی در رده اول قراردارد.

در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۲۸ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۳۲۰.۶۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم جای گرفت.

در بخش انفرادی، در رده سنی خردسالان و نونهالان، آرمین جوانی و امیررضا مسلمان از حق‌نظری الف در رده اول، امیرمحمد رحیم‌زاده و امیررضا احمدی از حق نظری ب و سینا نوری از حق نظری الف در رده دوم و آیدین بهاری از حق نظری ب در رده سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نونهالان و نوجوانان، امیر داداش‌زاده از حق نظری در رده اول و مبین اکبریان و محمدرضا قلی‌پور از حق نظری در رده دوم و در رده نونهالان امیرحسین مرامی از حق نظری در رده دوم و عرفان بیگی و محمدامین بیگی در رده سوم قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز