ویژگی های اخلاقی مردان متولد دی ماه

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۸۵۱۰
ویژگی های اخلاقی مردان متولد دی ماه
هر سال چهار فصل کاملا متفاوت را در دل خود جای داده است و این چهار فصل نیز دارای 12 ماه متفاوت می باشند که متولدین هر یک از این ماه ها از نظر برخی از افراد دارای خصوصیات و ویژگی های اخلاقی خاص و متفاوتی هستند که بدون ربط با ماه تولدشان نیست. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید.

به گزارش برنا ؛ ویژگی های مهم اخلاقی مردان متولد دی ماه به شرح ذیل است :

قدرت طلب ، خانواده دوست ، سرد و خوددار ، در عرصه عشق کم تظاهر و کم حرف ، پدری خشک و جدی ، مهربان ولی دلسوز ، مقام را به ثروت ترجیح می دهد ، در جوانی بسیار جدی می باشد ولی به تدریج که پا به سن می گذارد نرم تر می شود.

ابراز علاقه و عشق را باید به او یاد بدهید و مرد متولد این ماه از روی هوس ازدواج نمی کند. متولدین مرد این ماه اغلب افرادی گندمگون و با قدی متوسط می باشند همچنین این مردان چرب زبان و غیور و خود بزرگ بین و عجول هستند.

نقاط ضعف مردان دی ماهی این است که دهن بین می باشند و خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و در برابر مهربانی و عطوفت دیگران نیز به زودی تسلیم می شوند همچنین آن ها از دیگران انتقاد می کنند ولی انتقادپذیر نمی باشند و در عین حال نیز افرادی سخنور و صاحب فضل و هنر می باشند.

از نظر شغلی صنعت کشاورزی و دامداری با مردان متولد دی ماه سازگار می باشد و این افراد اغلب از فرزندان خود نفع زیادی می برند.

متولدین دی ماه اغلب بیماری شان از سردی و خشکی و درد شکم و کمر درد می باشد و هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل می تواند برای آن ها مفید باشد.

مردان متولد دی ماه هرگاه از سن سه سالگی و دو خطر بزرگ بگذرند عمری طبیعی و طولانی خواهند داشت. انگشتر یاقوت نیز برای آن ها خوش یمن می باشد.

در برابر مردان دی ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید:

با توجه به خصوصیات مردان متولدین دی ماه نباید کارهای زیر را هرگز انجام دهید.

۱.در مورد مسائل پنهانی وی کنجکاوی نداشته باشید.

۲. اگر او کم حرفی را ترجیح می دهد هرگز تلاش نکنید تا فریبندگی های اجتماعی را به وی تحمیل نمایید.

۳. هرگز سعی نداشته باشید که یک مرد دی ماهی را تغییر بدهید.

۴. اگر وی را همانطور که هست نمی توانید قبول داشته باشید بهتر است از ایجاد رابطه با او خودداری نمایید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز