مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان خبر داد:

صدور بیش از ۳۵۰۰ جلد دفترچه رایگان طی یک ماه گذشته در لرستان

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۸۹۸۰
صدور بیش از ۳۵۰۰ جلد دفترچه رایگان طی یک ماه گذشته در لرستان
شاهدخت فتحی بیرانوند از صدور بیش از ۳۵۰۰ جلد دفترچه رایگان برای هم استانی های عزیز در یکماه گذشته خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ فتحی بیرانوند، افزود:  در یکماه گذشته بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بیش از ۳۵۰۰ جلد دفترچه رایگان برای هم استانی های عزیز صادر شده است.

 اوافزود: در این مدت ۲۹۰۰ دفترچه روستاییان و ۶۰۰جلد دفترچه سلامت همگانی برای هم استانی های عزیز به صورت رایگان صادر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح  کرد: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، دفترچه بیمه همگانی و همچنین دفترچه بیمه روستاییان و عشایر تا پایان سال به صورت رایگان صادر خواهد شد.

 اوگفت: بنابراین کسانی که تاکنون دفترچه بیمه دریافت ننموده اند و یا این که تاریخ اعتبار دفترچه آنها به اتمام رسیده می‌توانند بدون اجرای طرح ارزیابی وسع و به صورت رایگان تا پایان سال صاحب دفترچه شوند.

فتحی بیرانوند خاطر نشان  کرد:در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع و  تردد مراجعین به  دفاتر پیشخوان، بیمه شدگان بدون مراجعه حضوری و از طریق سسامانه https://eservis.ihio.gov.irمی توانند نسبت به  ثبت نام و انتخاب نزدیکترین دفتر پیشخوان طرف قرارداد محل سکونت ،  جهت دریافت دفترچه رایگان اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز