آمار مشترکان مشمول طرح آب امید در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۹۵۰۰
آمار مشترکان مشمول طرح آب امید در آذربایجان‌غربی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با برآوردهای انجام شده ۱۷۵ هزار مشترک آب در استان مشمول طرح "آب امید" هستند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا رضوی گفت: از این تعداد، ۹۵ هزار مشترک در شهرها و مابقی در روستاهای استان قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح آب امید از ابتدای دی ماه سال جاری اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این طرح با هدف تشویق مردم به صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف آب اجرا و در آن، مشترکانی که کمتر از شش متر مکعب در ماه مصرف آب شرب داشته باشند، از صددرصد معافیت پرداخت آب بها برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی را اقدامی مهم در راستای بهره‌مندی هرچه بهتر مردم از خدمات آب و فاضلاب برشمرد و افزود: موضوع یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از اواسط سال گذشته آغاز و در اوایل سال جاری نیز عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه با این اقدام و چارت ابلاغی، ساماندهی جدید در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز عملیاتی شده است، اظهار کرد: یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باعث شده تا انجام خدمات بهره‌برداری به‌موقع به انجام رسیده و با استفاده از منابع آب شهرهای همجوار، تجمیع امکانات و سرمایه‌های انسانی، خدمات ارائه شده در بخش‌های آب و فاضلاب در تمامی شهرها و روستاهای استان، توسعه یافته و به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: خدمات ارائه شده به مردم و مشترکان در حال گسترش بوده و نواقص احتمالی نیز به تدریج در حال رفع شدن است.

در حال حاضر ۹۷۸ هزار مشترک آب و ۴۱۲ هزار مشترک فاضلاب، از خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی بهره‌مند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز