آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۶ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۶ دی ۹۹
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ در استان در ۲۴ ساعت گذشته بعد از سه ماه به صفر رسید.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی روز شنبه گفت: خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه ثبت نشده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تاکنون هزار و ۴۲۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

وی از بستری شدن ۳۰ نفر در شبانه روز گذشته در کرمانشاه خبر داد و افزود: هم اکنون ۲۰۴ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از این تعداد ۶۲ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند و حال ۲۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

وی همچنین از شناسایی ۴۲ مبتلای جدید به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۴۰ هزار و ۳۵۳ مبتلای کرونا در استان شناسایی شده اند.

تعداد بستری های بیماران کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و ۲۶۰ نفر رسید و در ۲۴ آبان ۲۴ فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز