رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:

اقدامات زیربنایی ضامن موفقیت استان سمنان در این رشته است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۰۹۹۵۸
اقدامات زیربنایی ضامن موفقیت استان سمنان در این رشته است
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: آینده سمنان در رشته دوچرخه‌سواری روشن است؛ البته اکنون رتبه استان در این رشته در کشور بین ۲۰ تا ۲۴ متغیر است که امیدواریم با اقدامات زیربنایی مناسب انجام‌شده؛ شاهد رشد و پیشرفت و جایگاه بهتر این است.

به گزارش خبرگزای برنا از سمنان؛ خسرو قمری بعدازظهر امروز در آیین برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان سمنان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد با تأکید به نگاهی نو به رشته دوچرخه‌سواری در کشور اظهار داشت: این رشته ورزشی باید در بخش ورزش‌های همگانی باهدف توسعه ورزش قهرمانی و شناخت استعدادها بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش ورزش‌های همگانی در شناسایی استعدادهای ورزشی بیان کرد: باید افراد نخبه و مؤثر به‌درستی شناسایی شوند و سپس حمایت و پشتیبانی لازم از این افراد برای حضور در ورزش قهرمانی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری توجه به ورزش‌های همگانی را دروازه ورود به ورزش قهرمانی و تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد و گفت: نخبه یابی و پرورش استعدادهای ورزشی باید در اولویت توجه قرار داشته باشد.

قمری به وضعیت استان سمنان در حوزه ورزش‌های همگانی اشاره کرد و گفت: رویکرد توجه متولیان امر ورزش در استان سمنان به رشته دوچرخه‌سواری باهدف شناسایی استعدادها مثبت بوده است که این رویه باید ادامه‌دار باشد.

وی اقدامات انجام‌شده در تقویت و رشد جایگاه استان سمنان در رشته دوچرخه‌سواری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدامات و کارهای زیربنایی نتیجه‌اش سال‌ها بعد مشخص می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز