مدیرکل ورزش و جوانان لرستان :

ضرورت توسعه پناهگاه های کوهنوردی در لرستان با توجه به حجم تردد در زاگرس

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۰۰۸۱
ضرورت  توسعه  پناهگاه های کوهنوردی در لرستان  با توجه به حجم تردد در زاگرس
حشمت الله امان الهی گفت: با توجه به حجم تردد در منطقه زاگرس ایجاد پناهگاه یکی از ضروریات محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااازلرستان؛ امان الهی در مراسم تجلیل  تعدادی از کوهنوردان دورودی صعود کننده به ۳۱ قله کشور با بیان اینکه کار بسیار جالب و ارزنده ای در راستای سقوط به ۳۱ قله کشور با دوچرخه انجام شده است، اظهارکرد: با تمام وجود در خدمت جامعه ورزش استان و شما عزیزان و دیگر همنوردان کوهنورد هستم و تا سرحد امکان در راه رفع نقایص و مشکلات مربوطه تلاش خواهم کرد .

اوبا بیان اینکه هیئت کوهنوردی استان از جمله هیئت هایی است که شرایط خاص دارد،افزود: شما عزیزان کار ورزشی انجام می دهید و هم با امداد و نجات در سرمای کوهستان کار مهمی برای جامعه صورت می دهید.

امان الهی تصریح کرد: از رئیس هیئت کوهنوردی استان می خواهم ضمن پیگیری امورات مربوطه تلاش شود تا حمایت بیشتری از کوهنوردان صورت پذیرد و در راستای صعود به قلل مرتفع  با تلاش مضاعف و بیشتر از گذشته  برنامه‌ریزی شود که در راه صعود هایتان به قله های زاگرس خدایی ناکرده اتفاق ناگواری برای فرد یا افرادی پیش نیاید و در شرایط نامناسب بودن آب و هوا بهتر است صعودی صورت نپذیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تاکید کرد: با توجه به حجم تردد در منطقه زاگرس ایجاد پناهگاه یکی از ضروریات محسوب می شود و غیر از دو پناهگاهی که در ازنا و دورود وجود دارد می بایست حداقل دو تا سه پناهگاه دیگر در سطح منطقه ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز