فرماندار اردکان:

آیین‌های ۹ و ۱۳ دیماه، مجازی برگزار شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۰۳۲۲
آیین‌های ۹ و ۱۳ دیماه، مجازی برگزار شود
فرماندار اردکان، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ۹ و ۱۳ دی ماه از بستر فضای مجازی و فضاهای باز شهری را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "بهروز شهابی‌زاد" فرماندار اردکان روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت یوم‌الله نهم دی و سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، ۹ دی را روز تجدید میثاق مردم با ولایت دانست و افزود: علی‌رغم همه اختلاف سلیقه‌های سیاسی، مردم همواره در برابر دشمن خارجی اتحادی مثال‌زدنی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان ضمن تشدید فشارهای اقتصادی بر ملت ایران، قصد داشتند تا با ترور شهید سلیمانی، اتحاد و وحدت را در میان مردم از بین ببرند؛ اما هوشیاری ملت و وفاداری آنان به خادمان ملت، نقشه دشمن را همچون گذشته نقش بر آب کرد.

شهابی‌زاد سردار سلیمانی را از الگوهای ایرانی، اسلامی برای نسل حاضر و نسل‌های بعدی و انسانی با ویژگی‌های برجسته متعدد در ابعاد مختلف سیاسی، دفاعی و دیپلماتیک  برشمرد و حضور وی در عرصه‌های گوناگون را یکی از امتیازاتی دانست که از او شخصیتی فراجناحی و مورد اعتماد ساخته بود.

فرماندار اردکان همچنین با اشاره به محدودیت‌های کرونایی، خواستار برگزاری برنامه‌های بزرگداشت ۹ و ۱۳ دی از بستر فضای مجازی و فضاهای باز شهری و نیز اقدامات تبلیغی مناسب در سطح شهرها و روستاها شد.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، خرانق، احمدآباد و اردکان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز