شهردار سمنان خبر داد:

تدوین برنامه ۵ ساله شهر سمنان

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۰۴۱۷
تدوین برنامه ۵ ساله شهر سمنان
شهردار سمنان از تدوین برنامه پنج‌ساله این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیدمحمد ناظم رضوی در نشست بررسی شاخص‌های شهر فعال سمنان، اظهار کرد: در شهرهای فعال که منبع سرمایه‌گذاری در توسعه هر چه بیشتر سرمایه‌های زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی است توجه به رفع نیاز گروه‌های سنی مختلف بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله برای شهر و شهرداری تدوین شده است، گفت: راه‌اندازی پارک بانوان، ایجاد مراکز بازی و بوستان نشاط، احداث پارک کوهستان برای ورزش‌های پیاده روی و کوهنوردی و ورزش‌های همگانی، تأسیس مرکز کارن و مراکز آموزشی و تخصصی برای کودکان از برنامه‌هایی است که در راستای تحقق اهداف شهر فعال از سوی شهرداری سمنان اجرا شده است.

شهردار سمنان با اشاره به ظرفیت باغ راه‌ها، باغ گردی‌ها و استفاده از کوچه باغ‌ها به عنوان معبر عمومی و همچنین پیش بینی پاتوق محله‌های شهر، عنوان کرد: تبدیل معابر سواره رو به معابر پیاده رو از مواردی است که در نظر گرفته شده و پیاده راه امام خمینی (ره) نیز در همین راستا ساخته شده است و فعالیت‌های فاز اول آن که جداره‌سازی است در مراحل انتهایی قرار دارد.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود نقاط قوت بالا در شهر، پتانسیل‌های بزرگی وجود دارد که می‌توان با آن‌ها چشم انداز خوبی برای سمنان ایجاد کرد تا به عنوان شهر فعال لحاظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز