کشف اختلاس بیش از ۱۲ میلیارد ریالی در بروجن

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۰۴۷۷
کشف اختلاس بیش از ۱۲ میلیارد ریالی در بروجن
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک متهم و کشف اختلاس به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از بانکهای استان مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان این بانک، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران ضمن هماهنگی با عوامل بازرسی و نظارتی بانک و انجام تحقیقات گسترده فنی و تخصصی، یکی از کارمندان شعبه یادشده را به ‌عنوان متهم شناسایی و دستگیر کردند.

امان‌اللهی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این کارمند بانک با سوءاستفاده از موقیعت شغلی خود، در ۲۹ مرحله بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال از حساب مشتریان به نفع خود برداشت کرده است.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس و در مواجه با ادله موجود به ۲۹ فقره اختلاس اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد معرفی و با حکم مرجع قضایی روانه زندان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز