دستگیری ۱۳۰ سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در شازند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۴
دستگیری ۱۳۰ سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از دستگیری ۱۳۰ نفر سارق، معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در عملیات‌های یک ماهه پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالرضا جودکی در تشریح عملکرد یک ماه گذشته مجموعه انتظامی شهرستان شازند امنیت را یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها در جامعه دانست و گفت: مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت‌های عمومی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم است، افزود: با بکارگیری حداکثر توان و امکانات و مشارکت نهادها و سازمان‌ها می‌توان به این خواسته مردم جامه عمل پوشاند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با بیان اینکه سرقت یکی از جرایم مهم در افزایش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود، اظهار کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس در یک ماهه گذشته ۶۰ نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد ۸۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

جودکی به برنامه‌های پلیس شهرستان شازند در مبارزه با مواد مخدر به عنوان بخشی دیگر از مطالبات مردمی حوزه ارتقا امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در یک ماه گذشته در حدود ۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۷۰ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا را یکی از مهمترین اقدامات پلیس برای مقابله با معضلات اقتصادی دانست و گفت: طی یک ماه گذشته ۱۵ میلیارد و۸۵۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۲۷ پرونده قضائی تشکیل، ۳۳ قاچاقچی کالا دستگیر و ۲۰ دستگاه خودرو توقیف شد.

جودکی خاطرنشان کرد: در روند طرح‌های نظارتی مأموران این پلیس از واحد صنفی بازدید کردند و در این طرح ۱۶ واحد متخلف پلمب، برای ۵۷ واحد متخلف دیگر اخطار پلمب صادر و به ۱۲۵ مورد نیز تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان در خصوص تشدید اقدامات انتظامی در پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر، شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر و پیشگیری از سرقت را مهمترین برنامه‌های پیش رو عنوان داشت و گفت: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز