مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

باید از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۰۶۱۸
باید از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در برنامه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: وظیفه همه ی ما این است که از خون شهدا و انقلاب پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، در برنامه تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که به صورت  وبینار با ادارات ورزش سطح استان بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت سردارسلیمانی و ۹ دی ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان با حضور نماینده ولی فقیه سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: باید برای ما کارهایی که در زمان انقلاب انجام شده توضیح داده شود تا برای نسل جوان افتخارات انقلاب نظام جمهوری اسلامی شناخته تر شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از اوقات کارهایی در انقلاب جمهوری اسلامی  انجام شده است را نمی توانیم بیان کنیم و باید این دستاورد های بزرگ را شرح داد.

جولایی بیان کرد: همه ما باید از این انقلاب و خون شهدا تا می‌توانیم پاسداری کنیم و برای بهتر شناختن انقلاب باید کارها و فعالیت‌های انجام شده قبل از انقلاب را با زمان انقلاب و حال حاضر مقایسه کنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز ورزشکاران ما در میادین مختلف ورزشی می‌توانند بدرخشند همگی از ثمرات انقلاب اسلامی و شهدایی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی از انقلاب پاسداری کردند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: دشمن برای فتنه سال۸۸ قریب به ۲۰سال برنامه‌ریزی کرد و هدف آنها تغییر دیدگاه مسئولین بود که تا حدودی هم موفق شدند.

وی افزود: اعتقاد ما براین است که این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و با همه کم و کاستی‌ها موفق لوده و خواهد شد.

جعفرنژاد بیان کرد: دشمن در دو جبه شناختی و تحریف و جبهه اقتصادی و تحریم در صدد مقابله با ملت ایران است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اگر خوب انقلاب و برنامه‌های آن را برای جوانان تبیین کنیم دشمن نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم به جوانب منشور گام دوم انقلاب دست بیابیم می‌توانیم پیشرفت بسیار بهتری را در جامعه از هر لحاظ داشته باشیم.

جعفرنژاد یادآورشد: همیشه بین اسلام و استکبار درگیری و جنگ بوده است و تا زمانی که این دو جبهه باشند ابن جنگ ادامه خواهد داشت زیرا جنگ بین کفر و دین است.

وی افزود: اگر با هر معاهده ای بر سر حل مسائل مختلف کشور با دشمنان مذاکره کنیم دشمن کوتاه نمی‌آید و به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب ما مخالف منافع دشمنان ما است و همین دلیل ادامه دار بودن جنگ دشمنان با نظام اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: در بیانیه گام دوم به ظرفیت‌های کشور نیز اشاره شده است و مقام معظم رهبری بر استفاده از نیروی انسانی جوان اشاره کرده‌اند.

جعفرنژاد اظهار کرد: ما باید از دستاوردی که با خون شهدا به وجود آمده است پاسداری کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از موضوع‌هایی که در گام دوم انقلاب مطرح شده است مرزبندی با دشمنان است زیرا نظام استکبار با هر کشوری که وارد ارتباط می‌شود درصدد سوءاستفاده از آن کشور است.

جعفرنژاد در ادامه اظهار کرد: دشمن در بعد سخت افزاری از ما حساب می‌برد و در بعد نرم افزاری هم که همان ایمان ما است باید تلاش کنیم که قوی شویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز