فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام:

بیش از ۳۴ هزار خدمات بهداشتی و پزشکی در طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شده است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۰۷۱۰
بیش از ۳۴ هزار خدمات بهداشتی و پزشکی در طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه شده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام از تداوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد و گفت : بیش از 34 هزار خدمات بهداشتی و پزشکی در این طرح ، به مردم ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا  ایلام ، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: طرح بسیج محله به محله با عنوان طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری علوم پزشکی و سپاه امیرالمومنین(ع) برای کنترل و مقابله با کووید 19 از آذر ماه  سال جاری آغاز شده است.

وی اظهار داشت: این طرح با کمک تیم های بسیج و کادر درمانی مراکز بهداشتی در کلیه شهرستانهای استان با هدف شناسایی بیماران ، نظارت ، مراقبت و قرنطینه در منزل ، حمایت معیشتی از افراد نیازمند برای قطع زنجیره انسانی کرونا به اجرا درآمده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  تصریح کرد: کل استان ایلام به 16 منطقه و 65 بلوک تقسیم گردیده و بیش از 700 تیم بسیج در این طرح ساماندهی و تاکنون 45درصد از جمعیت استان را غربالگری کرده اند و 14 هزار نفر دارای علائم بالینی نیز شناسایی شده است.

سردار شاکرمی خاطر نشان کرد: از مجموع رپید تست هایی که در منزل، توسط تیم های مراقبتی انجام شده است ، تعداد یکهزارو 250 مورد مثبت بوده و به تعداد دو هزارو 400 نفر خدمات مراقبتی و حمایتی در منزل ارائه شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: از ابتدای این طرح تاکنون 34 هزار خدمت بهداشتی و پزشکی به مردم و 6 هزارو 500 بسته معیشتی و حمایتی به بیماران مبتلا به کرونا و بیماران زمینه ای و خاص که در منزل قرنطینه معکوس شده اند ، ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز