رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری:

پارک "ایران کوچک" در روز فرهنگی کرج افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۰۸۰۱
پارک ایران کوچک در روز فرهنگی کرج افتتاح می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پارک ایران کوچک روز بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ که به عنوان روز فرهنگی کرج شناخته می شود، افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به آخرین وضعیت پارک ایران کوچک اظهار کرد: تمامی عملیات عمرانی و زیبا سازی مدل ها و سکونتگاه های اقوام ایرانی در پارک ایران کوچک  تا ۲۲ بهمن امسال به پایان میرسد.

وی در ادامه به اهمیت اجرا و پیاده سازی طرح های با کیفیت در این پروژه ‌ اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه و بهره برداری از این پارک در روز ۲۱ فروردین ماه که به عنوان روز فرهنگی کرج شناخته می شود، انجام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه رونمایی این پروژه باید با حضور مردم و هنرمندان باشد، توضیح داد: پارک ملی ایران کوچک ظرفیتی بکر برای رونق گردشگری و رویدادهای فرهنگی خواهد بود و دایر شدن ۳۵ غرفه بازار سعد السلطنه، اجرای موسیقی و تئاتر و نمایش نقاشی و خوشنویسی، می تواند موجبات شکوفائی آن را فراهم کند.

بضاعتی پور گفت: هم اکنون بیش ازدوازده گروه هنری و متخصص حرفه ای طراحی معماری اجرای اقامتگاه و زیست بوم اقوام ایرانی را به صورت همزمان در این پارک اجرا می کنند و این پروژه نتیجه یک کار جمعی هنرمندان ماهر و کاربلد می باشد.

وی با بیان اینکه به زودی فرهنگ‌سازی و نگاه فرهنگی در تمامی رویدادها این پارک ساری و جاری خواهد شد، اضافه کرد: تجمیع آثار صنایع دستی هنرمندان، جانمایی اِلمانهای هنری و نمایش و معرفی آن و ایجاد همگرایی، همدلی و تقویت وحدت بین اقوام دراین پارک محقق می شود و این مهم  گامی بلند در راستای رونق فضای فرهنگی و هنری شهر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز