سه شهرک صنعتی کردستان به فیبرنوری مجهز شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۰۹۲۹
سه شهرک صنعتی کردستان به فیبرنوری مجهز شد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون طرح‌ کابل کشی فیبرنوری در فاز یک منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک‌های صنعتی مریوان، کروندان و دهگلان با بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: طرح اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی سرنجیانه سنندج، کامیاران، زرینه و صاحب سقز نیز در آینده نزدیک اجرا خواهد شد و برای سایر شهرک‌های صنعتی جدید در صورت اعلام توسط شرکت شهرک‌های استان این کار انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون طرح کابل کشی فیبرنوری در فاز یک منطقه ویژه اقتصادی بانه و شهرک‌های صنعتی مریوان، کروندان و دهگلان با بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

او اضافه کرد: براساس قراردادی که با شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان بسته شده است، تمام واحد‌های تولیدی زیرمجموعه این شهرک‌ها از شبکه فیبرنوری بهره‌مند خواهند شد و در صورت درخواست، دیگر شهرک‌های صنعتی در حال فعالیت استان نیز از شبکه فیبرنوری بهره‌مند می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزایش رضایتمندی مشترکان، ارایه انواع سرویس‌ها در بستر IP، بهبود کیفیت خدمات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و ارتقای امنیت اطلاعات را از جمله مزایای استفاده از فیبرنوری اعلام کرد.

حکمت یادآور شد: مخابرات منطقه کردستان آمادگی دارد که در صورت اعلام نیاز سازمان‌ها و یا شرکت‌های متقاضی، زیرساخت‌های ارتباطی را فراهم کند تا شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف به ویژه تولید باشیم.

در حال حاضر ۵۸۶ هزار و ۴۱۲ شماره تلفن ثابت منصوبه، ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز