راز و رمز سرداری دلها چیست؟

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۰۹۸۹
راز و رمز سرداری دلها چیست؟
سالگرد شهادت مالک‌اشتر نظام، محبوب قلوب امت، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است همانی که ورای مرزبندیهای سلیقه‌ای و سیاسی، دفاع از حریم و مرزهای اعتقادی و پیشبرد مقاومت اسلامی را وظیفه خود می دانست و خود را با فروتنی صادقانه سربازی در این مسیر توصیف می‌کرد.

به گزارش برنا؛ زمستان پارسال در چنین روزهایی بود که داغش بر دل آحاد ملت ایران حک شد. با بُهتی تمام، خبر ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی در جهان پیچید و باخبر شدیم همان گونه که خود از خداوند طلب می‌کرد، همراه با همرزمانش به دست اشقیای زمانه به شهادت رسیده است.

این داغ بهت‌آور و ناباورانه، ناشی از محبتی نافذ نسبت به شخصیت جذاب حاج قاسم است که دلهای مرد و زن و پیر و جوان را متوجه خود کرده بود و رمز و راز این علاقه مردمی به شهید سلیمانی که منجر به حضور خودجوش و پراحساس میلیونها ایرانی در مراسم تشییع پیکر پاکش شد موضوعی با اهمیت و قابل تامل است.

بسیاری، راز این ارتباط عاطفی ناب، کم‌نظیر و نافذ را "خلوص نیت و زندگی سراسر جهاد و صدق" شهید سلیمانی می‌دانند و حتی مقام معظم رهبری با اشاره به عمق منحصر به فرد، ماندگاری و ظرفیت آموزشی این پیوند باطنی و زمینه‌های اعتقادی و فرهنگی آن، عنوان "مکتب سلیمانی" را به عنوان تعبیری برای جلب تامل و دقت عالمانه در ویژگیهای نظری و عملی آن شهید والامقام طرح کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز