طرح سوال مجدد نماینده کردستان از وزیر نیرو

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۱۶۸۲
طرح سوال مجدد نماینده کردستان از وزیر نیرو
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران برای سومین بار در خصوص کم کاری در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان و تامین آب شرب سالم شهر سنندج از وزیر نیرو طرح سوال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محسن فتحی که پیش از این در‌خصوص مشکلات آب شرب شهرستان‌های حوزه انتخابیه ۲بار از وزیر نیرو طرح سوال کرده بود؛ امروز یک بار دیگر درباره مشکل آب شرب سنندج و کم کاری در حوزه آب و فاضلاب استان اقدام به طرح سوال از اردکانیان کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل سوء مدیریت، مردم کردستان در تامین آب شرب خود دچار مشکل هستند پرسید: چرا برای آنکه آب شرب سنندج به حد استاندارد برسد بیشتر از حد مجاز از کلر استفاده می‌شود؟

فتحی با طرح این سوال که چرا علی‌رغم پیگیرهای متعدد، وزارت نیرو به مشکلات آب شهر سنندج رسیدگی نمی‌کند؟ یادآورد شد: تامین آب شرب سالم ابتدایی ترین وظیفه دولت در قبال شهروندان است.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در متن سوال یادآوری کرده است که مقدار بیشتر از حد مجاز کلر در آب شرب باعث ایجاد "تری هالومتان" میگردد، که سرطانزاست و حساسیت های پوستی و ریزش مو و بیماری های دیگری را نیز در پی خواهد داشت.

در پایان متن سوال محسن فتحی از اردکانیان آمده است: چرا به دلیل سوء مدیریت، مردم این استان باید در تامین آب شرب خود دچار این همه مشکل باشند؟ وی وزارت نیرو را مسئول وضعیت نگران کننده فعلی در استان دانسته و تاکید کرد که این مجموعه باید پاسخگوی دغدغه های به‌حق مردم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز