فرمانده سپاه الغدیر:

طرح‌های مبتنی بر نظام مسائل استان یزد به شکل ویژه بررسی می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۱۷۲۲
طرح‌های مبتنی بر نظام مسائل استان یزد به شکل ویژه بررسی می‌شود
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: موارد مبتنی بر نظام مسائل استان یزد استخراج شده و طرح‌هایی در مورد آن تدوین شده که به شکل ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "رضا پورشمسی" صبح امروز در جلسه راهبردی سپاه استان یزد که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با گرامیداشت نهم دی‌ماه اظهار داشت: 9 دی، روز حماسه و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های مرکز راهبری و ماهر سپاه استان یزد افزود: در مرکز راهبردی معتقدیم که آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز داریم، حوزه اندیشه ورزی و راهکارهای مبتنی بر مدل اسلام شناسی امام راحل است.

پورشمسی بیان کرد: امام خمینی(ره)، یک مدل الهی داشت که منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی شد اما از این مدل بهره‌برداری کامل در شرایط کنونی نشده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیاز به اندیشه هایی داریم که مبتنی بر مدل الهی اسلام شناسی امام راحل باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مرکز راهبردی سپاه استان یزد تصمیم گرفتیم تا نظام مسائل جامعه ایران و استان یزد و تک تک نواحی مقاومت را تجزیه و تحلیل کنیم و برای آن راهکار ارائه دهیم.

پورشمسی عنوان کرد: در این راستا حوزه اندیشه را به مطالبه گری وصل کردیم و کسانی که می توانند این اندیشه ها را در جامعه جاری و ساری کنند را نیز پای کار آوردیم.

وی تاکید کرد: هر طرحی و ایده ای که مبتنی بر نظام مسائل استان بود، روی آن کار شد و شیوه های بهتری برای آن در نظر گرفته شد و این طرح‌ها با نگاه ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: مرکز راهبردی سپاه هم در حوزه قانون‌گذاری و هم اجرا در استان نقش آفرینی و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز