مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان:

۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان سمنان ترسیم می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۲۵۵۰
۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان سمنان ترسیم می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با تأکید بر لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید گفت: ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان با همکاری شهرداری‌ها ترسیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ راضیه شهاب بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از مراحل تهیه فیلم کوتاه حافظ اظهار داشت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید این انقلاب با زبان هنر در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه ۲۰ دیوارنگاره شهدای شاخص استان سمنان با همکاری شهرداری‌های این استان ترسیم می‌شود، تصریح کرد: تولید فیلم کوتاه حافظ یکی از اقدامات مهم دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان برای ترویج فرهنگ شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به تولید ۲۰ فیلم کوتاه با موضوع دفاع مقدس بیان کرد: تولید این فیلم‌ها به تهیه‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دست اقدام قرار دارد.

شهاب با تأکید بر اینکه تولید و تقویت محتوای فرهنگی و هنری در این عرصه نقش بسزایی در انتقال گسترده مفاهیم دفاع مقدس ایفا می‌کند، افزود: دشمنان این انقلاب همواره برای آسیب زدن به ریشه‌های فرهنگی ملت ایران هزینه‌های سنگینی می‌پردازد و باید برای مقابله با این توطئه‌ها اقدامی مؤثر انجام شود.

 

نظر شما