برادر شهیدان فهمیده:

سردار حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حسینی و انقلاب اسلامی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۶:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۲۶۰۴
سردار حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حسینی و انقلاب اسلامی بود
برادر شهیدان داود و محمدحسین فهمیده با اشاره به ویژگی های والای سردار دل ها گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب حسینی و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش برنا؛ مجید فهمیده ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی  پای منبرعلما می نشست و از منویات امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب بهره گرفت و در میدان جهاد و خدمت به مردم  به کار گرفت.

وی بیان داشت: نگاه خاص شهید حاج قاسم سلیمانی به مکتب حسینی و امام راحل بود که توانست درجریان جنگ تحمیلی و در  مدیریت فضای سیاسی دنیا نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

فهمیده تصریح کرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی با خلوص نیت فرهنگ عاشورایی، ایثار و مقاومت را درمیدان مبارزه با استکبارگران به نسل بعدنیزمنتقل کرد.

وی یادآورشد: حضورشجاعانه سرداردلها درنبرد با داعش به گونه ای بود که دچارترس و وحشت می شدند.

فهمیده عنوان کرد:آمریکا با ترورکردن شهید حاج قاسم سلیمانی اوج فتنه گری خود را به جهان نشان داد ومردم دنیا باردیگر رسوا شدن این حکومت مستکبر را دیدند.

وی خاطرنشان کرد: سردارحاج قاسم سلیمانی درسال های عمرش برای مبارزه با دشمنان مردم خدمت می کرد اما آمریکا از طریق رسانه های غربی اهداف والای این شهید بزرگوار را به گونه ای دیگرمعرفی می کرد.

وی اضافه کرد: نیروهای داعش به دلیل تسلط کامل سردارسلیمانی به شگردهای نظامی وتوکل به خدا و تعلیم دیدن نیروها زیر نظراین شهیدعزیز زمین گیرشدند.

وی اظهارداشت: حضورسردارحاج قاسم سلیمانی توان مضاعفی به نیروهای جبهه مقاومت درمیران مبارزه می بخشید.

برادرشهیدان فهمیده ادامه داد: احساس مسئولیت شهدایی چون سردارحاج قاسم سلیمانی را باید به نسل آینده انتقال دهیم که دراین راه آموزش و پرورش ، رسانه ها و مراکز فرهنگی کشورمسئولیت خطیری برعهده دارند.

وی گفت: ما مدیون شهدا هستیم زیرا هرچه داریم ازشهداست که باید ازآن با ولایت مداری مراقبت کنیم .

فهمیده در پایان گفت: درآستانه سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی قرارداریم که باید رنگ ارادت همه ملت ایران به وی درفضای عمومی مناطق شهری، روستایی و مجازی درقالب فعالیت های فرهنگی ،هنری وحتی پژوهشی بسیارپررنگ باشد تا باردیگردشمنان ازحضور ولایت مدارمردم درصحنه دفاع از انقلاب و نظام مایوس شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز