عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین:

سردار حاج قاسم سلیمانی خود را هیچ گاه در کانون توجهات قرار نمی‌داد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۲۶۰۸
سردار حاج قاسم سلیمانی خود را هیچ گاه در کانون توجهات قرار نمی‌داد
عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در جمع طلاب، گفت: سردار سلیمانی هیچوقت خود را در کانون توجهات قرار نمی‌داد و در جهاد فی سبیل الله بی‌پروا بود از هیچ فعالیتی در راه خدا دریغ نمی‌کرد.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین که در مسجد این مدرسه برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: سردار سلیمانی همیشه خود را سرباز ولی فقیه می دانست و بارها در سخنانش می گفت "اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید باید خود را مطیع رهبری بدانید و همیشه و در همه حال پیرو ایشان باشید".

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هیچوقت خود را در کانون توجهات قرار نمی‌داد و در جهاد فی سبیل الله بی‌پروا بود از هیچ فعالیتی در راه خدا دریغ نمی‌کرد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در دنیای امروز افرادی‌ مانند حاج قاسم سلیمانی نایاب هستند و باید سعی داشته باشیم فرزندانمان را مانند او آراسته به اخلاق ناب اسلامی بار آوریم

وی همچنین به دهه بصیرت و گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی پرداخت و عنوان کرد: اگر هدایت گری رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور مردم در صحنه نبود، نظام پا برجا نمی ماند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هر مسئولی که به سخنان و فرامین مقام معظم رهبری گوش فرا ندهد، ضربه می خورد، چرا که همه دغدغه ایشان حفظ نظام و مردم است.

وی در پایان ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ ترین پرچم دار و حافظ جایگاه ولایت است، چرا که بعد از رحلت نبی اکرم (ص)، وقتی دختر گرامی ایشان دیدند هیچ فردی نیست که از حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) دفاع کند، به عنوان مهم ترین حامی ولایت وارد میدان شدند.

 

نظر شما