مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز:

سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۲۶۱۷
سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد
مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه البرز گفت: سردار دل ها برای تامین امنیت ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی مجاهدانه در میدان ایستاد و همیشه دغدغه وحدت و انسجام امت اسلامی را داشت.

به گزارش برنا؛ حجت الاسلام مسعود انصاری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای خانواده طلاب و روحانیون مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی آنقدر  هیچ وقت خود را از مردم جدا نکرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر اخلاص و کار برای خدا است و دشمن چون نمی‌توانست از پس او بر بیاید، او را به شهادت رساند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد:  شکستن هیمنه استکبار، یعنی اینکه ما بدانیم آمریکا قدرت واقعی نیست و می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودمان قدم برداریم.

 وی ادامه داد: یکی از رموز موفقیت شهید سلیمانی در همه عرصه ها داشتن بصیرت بود و سخنان، مرام و رفتار این سردار بزرگوار سرمشق و الگوی تمام دوستداران ولایت است.

وی اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهل شعار نبود، بلکه همیشه در میدان بود و به گفته های خود جامه عمل می پوشاند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز در پایان تصریح کرد: سردار دل ها برای تامین امنیت ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی مجاهدانه در میدان ایستاد و  همیشه دغدغه وحدت و  انسجام امت اسلامی را داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز